söndag 25 juli 2010

Usch.............

Fy fan vad jag har mått kasst idag, inget roligt alls.
Hade en djävulsk huvudvärk i torsdags och fredags men
efter att ha varit lite flitigare med mina glasögon mådde
jag bättre igår, eller ja iallafall fram till natten tills idag.

Vaknade i natt av att jag låg och skakade som jag frös, hade ont
i hela kroppen som jag spänt mig och mådde riktigt, riktigt illa
som i sin tur resulterade att jag var uppe och spydde ett antal
gånger.

Min första tanke var att milkshaken jag drack igår kanske
inte var helt 100, men det var nog bara för att jag läst
en artikel om att dem kollat stans ställe som sålde just
mjukglass och kulglass med tanke på bakterier och renlighet nu
i sommarvärmen. Alla ställe hade dock fått ok.

Så vad har jag då drabbats av??????
Kan det vara milkshaken eller är det sommarsjukan???
Ja iallafall så har dagen tillbringats med att sova eller
vara på toa. inte en så rolig dag med andra ord :(

Har en helt underbar mamma som var och handla lite
blåbärsoppa, glass och sockerdricka till mig då
jag själv inte hade någon ork att bege mig ut.
Ett stort TACK till världens bästa mammma, love you <3.

Kanske inte världens roligaste inlägg, men så blir det ibland.
Hoppas ni har haft en betydligt roligare och trevligare dag.


See yaa

Inga kommentarer: