tisdag 17 augusti 2010

Inget stoppa mig

När min bror var hemma över sommaren var han snäll
och tog ut mig på några joggingturer, blev dock inte så
många som vi tänkt oss men men.
Nu har han åkt tillbaka till sitt i Uppsala och jag ska nu
helt plötsligt puscha mig själv, kommer jag fixa det???

Igår hade jag bestämt mig för att jag skulle ut på en
joggingtur, det var ju en ny vecka och allt. Blev dock
inte riktigt som jag tänkt mig för jag starta veckan med
att sova alldeles, alldeles för länge och nån joggingtur
blev det inte.

Men idag kunde inget stoppa mig :)
Jag trotsa regnet, stoppa musik i
öronen och gav mig ut på en
joggingtur, inte nog att jag sprang
samma runda som jag och min bror
gjorde ( trodde inte jag skulle klara det själv)
utan jag gjorde även 20 st utfallssteg. Får nu
hoppas att detta inte var en engångsgrej
utan att jag kan hålla det och komma in
i träningen som jag tänkt och planerat.

See yaaa

1 kommentar:

Mandy sa...

jag la ner med armhävningarna så fort han flyttade ner... :P

men du kommer säkert att klara det galant ensam!! :D