fredag 8 april 2011

Lyssnar du ????

Det blåste igår men oj oj oj idag var blåsigt bara förnamnet. Fick mig ett rejält träningspass när jag var ute och cyklade. For man inte än hit eller än dit så kämpade man på för att komma framåt, men ska inte klaga för som sagt fick mig ju ett riktigt bra träningspass. Det tråkiga när det blåser så är att man inte hör vad ens medpassagerare säger. Vincent prata på en massa och jag svara ja lite då och då men när jag inte svara honom skrek han HALLÅ LYSSNAR DU PÅ MIG?? Ja jag försöker men det är inte så lätt när det blåser så här samtidigt som man försöker hålla cykeln kvar på cykelbanan.

Veckan är snart över men här kommer iallafall veckans horoskop KÄRLEK: Behaglig vecka, särskilt för dig som redan innan hade ett okomplicerat förhållande.


PENGAR: Du tar det lite försiktigt med plånboken, en taktik som kommer visa sig lönsam.


TURDAG: Söndagen blir överraskande rolig.


Nu blir det sängen och lite läsning innan jag ska stänga ögonen.


Natti natti

Inga kommentarer: