söndag 26 juni 2011

Midsommar


Nu är midsommarhelgen över för detta år
hoppas ni haft en bra helg. Själv har jag
jobbat men även hunnit fira midsommar med
att äta gott,dricka gott och sjunga med
goda vänner.

Igår blev det filmkväll och såg två av dem tre jag hyrde.
Love & other drugs
En romantisk komedi med Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway.
När man sett reklam för denna film har den verkat
sjukt rolig, visst var den rolig men hade förväntat mig
mer skratt.

Red
En action komedi med bl.a. Bruce Willis och Morgan Freeman.
Det var action, skratt och romantik. Väntade mig kanske
lite mer spänning men en helt ok film.

Har bestämt mig för att sluta med veckans horoskop.
Ja för hur många av er är intresserade av att läsa
om skorpionens horoskop??
Börjar själv tröttna på dem inläggen och då är
det bättre att skippa dem.

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha du är för rolig men jag håller med, jag som Lejon bryr mig inte ett sk*t om ditt horoskop ;)
Kram T