lördag 1 oktober 2011

Sol, sol, sol, sol :)

Är ju helt sinnes vilket underbart väder vi har haft dem senaste
dagarna.Vem kunde tro att det skulle vara 20 grader den 1 okt??
Visst det är kallt på morgnar och kvällar men mitt på dan är det
 ju rena rama sommarvädret.

För någon vecka sen fick jag ett ryck och fick för mig att jag
skulle baka och det ska jag säga att det händer inte så ofta.
Det blev smarties muffins, kanelbullar och pizzabullar
mmm mums filibaba.




Hur är det med er då??
Själv undrar jag om det är en förkylning som kommer smygandes?
Känner mig så trött, så trött, nyser och näsan är lite rinnig ... vill inte,
orkar inte:(

Ni får ha en fortsatt trevlig lördagkväll, jag ska bädda ner mig i soffan,
dricka lite te och se om där är nått på dumburken.

See yaa


Inga kommentarer: