lördag 5 november 2011

Lördag

Så var det lördag igen och vilket underbart väder det varit idag.
I förmiddags gick jag och mamma ner i stan för jag skulle titta på
byxor, det vi dock inte tänkte på var att idag är det röd dag och
affärerna var stängda :( men men vi gick till 261 och fika med kusin
min och med tanke på det härliga vädret så satte vi oss på
uteserveringen. Hur ofta händer det att man sitter på en uteservering
den 5 nov????

Ikväll var Eva Dahlgren huvudpersonen i Så mycket bättre och vi
fick höra låtarna Kom och håll om mig, Vem tänder stjärnorna,
Ängeln i rummet, Jag är Gud, Jag klär av mig naken och För att du
är här.

Tolkningarna jag gilla bäst ikväll var Timbuktu med Kom och håll om
mig och Lenas version på Jag klär av mig naken.
Nästa vecka är det Timbuktus tur att vara huvudperson.

Inga kommentarer: