söndag 27 januari 2013

The real housewives

Nej se det snöar, nej se det snöar, det var väl roligt, hurra!!
Eller inte...... visst det är fint, mysigt och lyser upp men jag är
rätt så trött på det nu. Kan ha lite och göra med att jag får
städa bort slask, salt och grus varenda dag på jobb.
Visst är det synd om mig :(

Nu till en helt annan sak.....The real housewives i alla dess
former. Beverly Hills, New York, Washington, New Jersey
mfl, mfl. De är så många så det känns som man inte kommer
undan och det är så sjukt så man fastnar och sitter där och följer
deras intriger, svartsjuka på varandra och galna liv. Ibland
undrar man är det verkligen på riktigt????
Är dem verkligen så tappade och galna eller är det bara ett skådespel??

Nä....kan ärligt säga att jag är glad jag inte lever det livet.
Tacka vet jag mitt enkla, jordnära och ibland väldigt fattiga
(pengamässigt) liv fyllt med underbara människor.

Kärlek till er <3>

Inga kommentarer: