lördag 5 juli 2014

Shopping och sol

Än sålänge så är nog detta den lugnaste och mest avslappnande semestern jag har haft på hemmaplan. Brukar annars ha en massa planerat så alla dagarna brukar vara fullbokade men i år bestämde jag mig för att ta det dag för dag, precis som när man är på semester utomlands.

Så igår när jag vaknade och såg att vädret inte skulle vara någon höjdare bestämde jag mig för att ta en tripp till Väla. Hade 1 eller 2 grejer på min shoppinglista men åkte mest för att bara kolla läget, det är ju rea :)
Och jag lyckades rea fynda, bl.a. 2 klänningar. Ska på bröllop i augusti och båda klänningarna funkar till den tillställningen.
Lite suddig bild men men. Just nu lutar det väldigt mycket åt den långa klänningen men hinner väl ändra mig en sådär 20 gånger innan augusti är här.
Vet att den korta klänningen ser svart ut på bilden, men den är blå. 

Idag har det varit tvätt och soldag. Man får passa på när den är framme.

Nu sängen, natti, natti




Inga kommentarer: