söndag 23 maj 2010

Grattis..... och haaaaallååååå


Ett stort grattis till Lena som fyller år idag.
Hoppas ni har haft det tokroligt på Liseberg:)

Och sen måste jag ju bara säga haaaallååååå
men vart tog solen vägen??????
Igår var det ju så himla fint och varmt.
När man vakna imorse och såg solen trodde jag
att det skulle bli lika härligt väder idag
men ack så fel jag hade.
Ja solen sken i morse men sen har man inte sett
röken av den förrän nu, nu tittar den fram igen.
Men det är så dax nu när man är inne och fixar till
nått att äta och laddar för soffan.

Känns som man aldrig är nöjd. Är det inte för kallt så
är det för varmt,ja alltid hittar man nått att klaga på.
Nä nu ska jag fortsätta med matlagningen.
Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag haft iallafall.

Seeee yaaaaa

Inga kommentarer: