tisdag 12 oktober 2010

Jag valde ........

Har nu läst alla Liza Marklunds böcker om journalisten
Annika Bengtzon och som jag skrivit innan så rekommenderar
jag er att läsa dem. Får hoppas att det kommer fler, är ju
nyfiken på om Annika tog jobbet i Washington och följde
Thomas med ?????

Jag har även läst Magdalena Graafs bok Det ska bli ett sant
nöje att döda dig. Det är en sann historia där hon berättar
om det äktenskap hon ingick som gravid 19-åring. Vad som till
en början var ungdomlig familjelycka med en omtänksam om än
kriminellt belastad man, övergick i misshandel och fullständig
terror.


Jaha så var det då dax för en ny bok. Lätt när man läser en serie,
bara till att nästa på tur men nu vet jag inte vilken jag ska ta.
Har så många i bokhyllan som jag vill ta mig igenom för att se
vilka jag verkligen vill behålla och vilka jag kan göra mig av med.

Nu har jag iallafall valt och det blev Liam Norbergs bok Insidan.
Han berättar om sina val i livet, från de farliga och vilda åren
fram till den han är idag.

Inga kommentarer: