torsdag 28 oktober 2010

Julklappar


Herregud tänker säkert ni det är oktober och du börjar
redan prata om julklappar, och ja för tiden går fort och
december är snart här. Hur går det för er med era julklappar?
Själv så brukar jag vara en sådan som är ute i sista
minuten, har idèer och vet vad jag vill ha till folk men när
jag väl tagit mig i kragen (typ två dagar innan julafton)
så hittar jag inte det jag är ute efter och får i ren panik tänka om.
Nja nu kanske jag tog i lite men det har hänt så därför är
det skönt att ha nästan alla mina klappar klara, helt underbart
faktiskt.

Nu har jag bara dem svåraste kvar och några av dem fyller
även snart år så hmmm vad ska jag hitta på?
Har ni några förslag??
Ho ho ho


1 kommentar:

Amanda sa...

jag har också börjat tänka på julklappar, men dock inte köpt några ännu! :P