tisdag 11 januari 2011

Seg, segare, segast


Ibland har man sådana dagar där
man bara vill ligga kvar i sängen
och bara vara, igår hade jag en
sådan dag. Jag låg dock inte i sängen
hela dagen men jag bara var, och
det kan man behöva ibland.

Idag har det istället varit full
rulle, det jag sköt upp från igår och
en massa annat har stått på schemat. Så
nu ska jag bara koppla av i soffan innan
det är dags att nanna kudden.

Här kommer även veckans horoskop
KÄRLEK: Familjeliv prioriteras snarare än romantik. Det
bli också gott om nöjen och möten.
PENGAR: Trevlig shoppingvecka sominte bara för med sig fynd
utan kanske också oväntade pengar.
TURDAG: Måndagen bjuder på ny inspiration.

Ja eftersom jag var segare än segast igår så kan jag ju
säga att måndagen inte bjöd på någon inspiration.

Ciao

Inga kommentarer: