onsdag 9 juni 2010

Hemmaträning


Idag har jag testat Areolates för första gången.
Tar nog några gånger innan man kommer in i
det och hänger med. Det är en kombination av
pilates och aerobics som dig både styrka och
kondition. Perfekt en dag som denna när jag
inte ville ta mig till gymmet. Efteråt körde
jag några övningar på min pilatesboll, även
det för första gången. Har bara haft den i
ca 2år men bättre sent en aldrig eller???


Ha ha ja ni kan se det framför er va???
Hur jag studsar runt här hemma i vardagsrummet
med både armar och ben lite överallt, men skam
den som ger sig :)

Nu blir det lite lunch sen dusch
See yaa

1 kommentar:

Mamzy sa...

Undrar om jag ska sätta en kamera i storarummet för är det inget bra på TV så kan man ju titta när du far i hela rummet på den där bollen. Sätt undan såna saker du är rädd om så inget går isönder bara.PUSS PUSS