lördag 26 juni 2010

Midsommarfirande

Hoppas ni hade en trevlig midsommarafton igår
och att ni inte mår allt för dåligt efter
all god mat och dricka :)

Själv så både åt och drack jag gott, mycket gott
men mår prima ballerina idag.
Hur såg er dag ut???

Ja vid 14 tiden begav jag och familjen W oss ner till
Campingen för att dansa runt midsommarstången, eller ja
Vendela stod för dansandet vi andra stod och titta, sjöng
och klappa. Sen gick vi vidare till tivolit så att Vendela
och Vincent kunde åka lite karuseller, och gissa om Vincent
gilla det??? ha ha ha han älskade det.

Efter det packa vi ihop oss och begav oss ut till Häljarp
för att fira med familjen Thorsell. Vi klädde vår egen
lilla midsommarstång, dansa runt den, åt jättegott, drack
jättegott, skratta och hade trevligt. Innan jordgubbarna
blev det även lite kubb och efter gubbarna blev det singstar.

Och vilket väder vi hade, kan inte minnas sist vi hade så
fint väder på midsommar. Kanske inte var så länge sen men
känns som evigheter sedan. På kvällen såg jag att jag hade
ju fått lite färg, men det ser roligt ut för jag har märke
efter linne och halsband. Japp ni läste rätt, efter halsband
ja så ni kan ju själv tänka er hur knasigt det ser ut men men
det får jag försöka sola bort inom det snaraste.

Ja jag hade en toppendag så ett stort tack till familjen W
och familjen Thorsell.

See yaa

Inga kommentarer: