onsdag 2 juni 2010

Man måste ha koll


.....ja när man kokar ägg måste man ha koll på tiden.
Japp,jag har börjat äta ägg på äldre dar :)har inte
varit så förtjust i ägg innan och speciellt inte i gulan
men nu, nu äter jag kokt ägg eller omelett nästan varje dag.
Tycker dock inte om när gulan rinner och så blev mitt ägg
idag för jag hade noll koll på tiden så det fick bli en extra
macka istället.
Har även provat äkta vaniljyoghurt med choklad, var ju bara
tvungen att testa när jag såg den i affären men det var
ingen höjdare.


Jipppi säger jag då idag oxå, jaaaaa för idag har vi
blå himmel och sooooolskeeeen :) det gillar vi.
Så nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta lite av
det fina vädret sen i eftermiddag ska jag passa ett lite
busfrö:)

Ha en underbar dag i det underbara vädret
Seeeee yaaaaaa

Inga kommentarer: