fredag 31 december 2010

I väntan på 12-slaget


"Happy new year
Happy new year
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend
Happy new year
Happy new year
May we all have our hopes,our will to try
If we don`t we might as well lay down and die
You and I"

Nyårsafton.....herregud var tog detta året vägen??
Medans vi väntar på att kl ska slå 12 så vi kan skåla
i champange och avfyra raketer tänkte jag köra
så minns jag 2010. Here it comes

Januari
Hm enligt almanackan inte mycket att minnas.

Februari
4st deltävlingar i melodifestival.
Alla <3s dag.

Mars
Final i melodifestival, vinnare Anna Bergendahl med This is my life.
Många födelsedagar.
Ändra klockan.
Dödsmisshandel på hemköps parkering.

April
Påsk.
Idrottsgala.
Campingen öppnar för säsongen.
80-års jubileum med IF Kronan friidrott.

Maj
Deklarationen ska vara inlämnad.
Jag börja bloggga här.
Schlagerfestivalen, Tyskland vann med låten Satellite.
Mors dag.

Juni
Bror kom hem på sommarlov.
Studentfirande.
Fotbolls Vm- Waka waka.
Värme.
Kungabröllop.
Min namnsdag.
Midsommar.

Juli
Värme.
Karneval i stan.
Em i friidrott.

Augusti
Göteborg- Liseberg
Köpenhamn- Zoo
Ullared besök, då dem hade tv-inspelning.
Malmöfestival-Rix Fm.
Bror åker tillbaka till Uppsala.

September
Campingen stänger för säsongen.
Fest.

Oktober
Ullared igen, som tur är ingen tv-inspelning.
Ändra klockan.

November
Min och fler födelsedagar.
Fars dag.
1:a advent och skyltsöndag.
Julpynt.

December
Fler advent.
Nightcup.
Terrorattentat i Stockholm, självmordsbombare.
Jul,jul, jul.
Idag,Nyårsafton- skumpa,fyrverkerier m.m.

Ja nu är detta bara ett litet urval av mitt år.
Med detta sagt så önskar jag er en fantastisk kväll.
Ta det lugnt med skumpan och raketerna.

GOTT NYTT ÅR!!
Ses nästa år.

Inga kommentarer: