måndag 30 maj 2011

Mors dag

Efter lite datorstrul fungerar nu min dator igen
därav att detta inlägg inte kom igår.
Ni glömde väl inte bort era underbara mammor igår på
mors dag. Givetvis ska vi uppskatta dem alla dagar
på året men det blir ju lite extra just på mors dag.

Du finns där när jag behöver dig
Du tröstar mig när någon sviker mig
Du torkar mina tårar när dem faller ner
Du håller mig uppe när jag inte orkar mer
Och därför kära mamma, om frågan ställdes nu:
-Vem är den bästa mamman?
Jo, svaret det är DU



Det är ju även ny vecka och då är det ju veckans horoskop

Du väntar glödhet passion och med jupiter i ditt tecken har
du all chans att uppleva långvarig kärlek. Bli inte förvånad
om den sträcker sig över ett decennium. Är du ute efter att
hitta den rätte har du alla förutsättningar just nu och är du
redan i en relation blir denna bara ännu bättre. På jobbet gör
du bäst i att kontrollera information två gånger för att vara
säker på att du får hela sanningen.


Oj oj oj ska man tro detta verkar det som att det kommer till
att bli some love in the air, ha ha ha återstå att se.
Nu blir det sängen och lite läsning
Natti natti

Inga kommentarer: