måndag 16 maj 2011

Veckans horoskop

Ibland har man så mycket i huvudet och fullt upp att
man inte riktigt hinner med allt som man vill och tänkt
sig. Har inte blivit så mycket bloggande dem sista
veckorna och därav inga veckans horoskop men det hade jag
tänkt ändra på så här kommer denna veckans horoskop.

KÄRLEK: Nästan vad som helst kan hända, detta blir en
passionerad vecka utan några bromsar.
PENGAR: Vissa erbjudande lönar det sig att inte alls nappa
på. Var skeptisk och tänk efter noga.
TURDAG: Måndagen ger dig en perfekt start.

En passionerad vecka utan bromsar tror jag inte på och mer
tänk säger jag nej tack till.
Vet inte riktig om jag vill kalla måndagen en perfekt start
beror ju lite på hur man ser det. Min dag börja iallafall med
tvätt sen på schemat står städning och lite annat smått och gott.

Nu ska jag forsätta med mitt.
See yaa

Inga kommentarer: