lördag 5 februari 2011

Deltävling 1

Så var det äntligen dags.....ikväll sparkade Luleå igång den
första deltävlingen i melodifestivalen. Tjohoooo!!!!
Inledningen var ju kanon,redan spänd på hur det kommer till att
vara nästa vecka.



Såhär tyckte jag om kvällens startfält
DILBA- Try again: Oväntat! Hade förväntat mig en lugnare låt så
blev överraskad.
SWINGFLY- Me and my drum: Inte dålig men tror inte på den.
JENNY SILVER- Something in your eyes: Helt min stil, detta gillar
jag och helt klart kvällens bästa låt.
JONAS MATSSON- On my own: Nej inget jag gilla.
LE KID- Oh my god: Sockerchock nä men oh my god vilken färgchock.
RASMUS VIBERG- Social butterfly: Ja, inte helt dum.
PERNILLA ANDERSSON- Desperados: Inget som föll mig i smaken.
DANNY- In the club: Ja den kommer till att gå på dansgolven.

Jag tyckte att Jenny och Danny skulle gå direkt till finalen sen
till andra chansen Dilba och Rasmus.
Nu blev det ju inte riktigt så utan Danny och Swingfly gick till
finalen, Jenny och Pernilla till andra chansen.

Då får vi se vad Göteborg har att bjuda på nästa lördag.
See yaa

Inga kommentarer: