måndag 21 februari 2011

Energi

Oj oj oj vilken energi jag hade när jag träna idag. Det blev
en joggingrunda, 45min Zumba och så lite styrka på det. Ska bli
intressant och se om jag kan röra mig imorgon. Var inte tänkt
att jag skulle köra all den träning idag men var lika bra att
passa på nu när suget och energin fanns.

Ja och så var det ju måndag, det betyder veckans horoskop.
Här har ni det.
KÄRLEK: Du är på humör för roliga saker, flirt, nöjen, fester
och glatt sällskap. Inget allvar.
PENGAR: Din ekonomi vänder åt rätt håll och du kan glatt
konstatera att du har råd med något nytt.
TURDAG: Onsdagen blir precis som du vill ha den.

Ja lite roliga nöjen är inplanerade till helgen och vi får väl
se om jag unnar mig nått nytt. Onsdagen kan mycket väl bli
precis som jag vill ha den :) hi hi.

See yaa

Inga kommentarer: