lördag 19 februari 2011

Deltävling 3

Ja då var det Linköpings tur och måste säga att jag gillat inledningarna
i dem andra deltävlingarna men detta var hur tråkigt som helst :(



Här har ni min tyck till lista
Linda Sundblad- Lucky You: Klämkäck låt men ingen jag tror på.
Simon Forsberg- Tid för att andas: Tycker ju om fartfyllda låtar i
schlagern men gilla denna sen var det oxå Fredrik Kempe som skrivit den.
Sara Lumholdt- Enemy: Kanske fel av mig att förvänta mig nått i stil med A-teens..... men det gjorde jag
The Playtones- The King: Blir glad av denna 60-tals låt.
Shirley`s angels- I thought it was forever: Bra men skulle vilja ha mer tempo i den.
Sebastian- No one else could: Inte alls dum, inte alls dum.
Sara Varga- Spring för livet: Svensktoppen...ja, melodifestival....nä.
Eric Saade- Popular: Lät lite som Lilli och Sussie`s låt Oh mama i mellan åt men va fan, det var show, Eric och sist men inte minst Fredrik Kempe som skrivit den.

Direkt till final Simon och Sebastian, till andra chansen Eric sen velar
jag mellan Shirley`s angels och The Playtones. Kan inte riktigt bestämma
mig :S

Resultatet blev direkt till final Eric och The Playtones, till andra chansen
Sara V och Shirley`s angels.

Nästa vecka är det Malmös tur och då hoppas jag att dem bjuder på mycket
bra för då kommer jag att vara på plats :)

See yaa

Inga kommentarer: